Co zákazníci očekávají od reklamního informačního panelu?

Hodně se mluví o tom, že každá firma musí mít informační panel, ale jen velmi málo se diskutuje o tom, jak digitální reklama skutečně ovlivňuje chování spotřebitelů. Výzkum společnosti Kinetic Panel je stejně zajímavý jako přesvědčivý, protože odhaluje cenné informace o lidech, na kterých společnostem záleží nejvíce – o zákaznících! Jaký je dopad reklamního informačního ...

Co chtějí zákazníci vidět na informačním panelu?

Hodně se mluví o tom, že digitální billboardy jsou pro firmy nezbytností, ale často se nezmiňuje, jak může billboard ovlivnit chování zákazníků. Výzkum Kinetic Panel odhalil a odhaluje cenné poznatky od lidí, kteří jsou pro podniky nejdůležitější, tedy od samotných spotřebitelů! Jaký je dopad billboardové reklamy na zákazníky? Výzkumu Kinetic Panel se zúčastnilo 1000 zákazníků, ...