Jsou informační kiosky budoucností digitálního poskytování informací?
Největším problémem při zobrazování informací není největší obrazovka, ale spíše ta menší: chytrý telefon zákazníka. Je těžké zaujmout zákazníka vaší obrazovkou, když má na telefonu otevřenou relevantnější stránku na Facebooku. Jedním ze způsobů, jak mohou obchodníci přilákat tyto roztržité zákazníky, je začlenit do svých informačních panelů interaktivní prvky. V tomto okamžiku se poskytování informací dostává do světa kiosků. Jsou kiosky budoucností digitální projekce informací?
Kiosky jsou především interaktivní nástroje, jejichž cílem je zaujmout zákazníky na delší dobu než informační panel. Informační panel je naopak primárně určen k tomu, aby v krátkém čase zobrazoval zákazníkům zprávy, ať už se jedná o reklamy nebo informace.
Přístrojová deska vyžaduje pouze obrazovku, přehrávač médií a vhodný software. Jakmile však přidáte dotykové ovládání, hranice mezi kioskem a přístrojovou deskou se velmi rozostří. Pak je snadné přidat bezdrátovou tiskárnu, skener a další nástroje podobné kiosku.
Tyto prvky kiosku navíc přidávají k projekci informací skutečně zvláštní prvek: relevantní dynamický obsah.
Lepší obsah
Nejde však jen o obsah, zákazníci nebudou věnovat pozornost vašim informacím, pokud pro ně váš obsah nebude relevantní. Mnoho výrobců se snaží inovovat promítání informací přidáním dynamického obsahu, který se mění podle zvuků kroků, demografických údajů a vstupů zákazníků.
Například obrazovka v nákupním centru by mohla analyzovat obličej zákazníka, aby odhalila informace, například zda se jedná o muže středního věku, a poté zobrazit příslušnou slevu v obchodě.
Interaktivní prvky kiosku mohou zlepšit celkový obsah informačního displeje několika způsoby. Při použití takové obrazovky v obchodním centru by stejný člověk mohl přistoupit k obrazovce a několika klepnutími získat slevový kupón na svůj telefon.
Pokud obrazovka nepřiláká dostatek zákazníků, obchodní centrum to může zohlednit a jednoduše změnit obsah. Interaktivní prvky v podstatě přidávají další krok k získání zákazníka, zatímco dříve byl zákazník pouze pasivním příjemcem informací.
To neznamená, že přilákání zákazníků nutně vyžaduje dotykovou obrazovku.
Přidání nebo nepřidání těchto prvků na obrazovku
Přidání interaktivních prvků na obrazovku stojí spoustu práce. Vyžaduje změny v hardwaru, softwaru a údržbě. Vyžaduje také, abyste vytvářeli kvalitní interaktivní obsah, který informuje a přitahuje zákazníky. Možná to není to, co hledáte.
Pokud vám jde hlavně o to, abyste zákazníkům poskytli nějaké informace prostřednictvím obrazovky, která je dostatečně poutavá na to, aby na chvíli udržela jejich pozornost, pak dotykový displej není nutný.
I za těchto okolností můžete prvky kiosku plynule integrovat do obrazovky. Například můžete na displej se slevou umístit QR kód nebo jednoduše na konec obsahové smyčky umístit zprávu s žádostí, aby vás publikum sledovalo na Facebooku, Instagramu nebo Twitteru.
Jsou informační kiosky budoucností?
Je pravděpodobné, že v nejbližší budoucnosti budou kiosky a informační panely existovat vedle sebe a příležitostně spolupracovat.
Z tohoto důvodu vidíme posun směrem k dynamičtějšímu promítání informací, aby bylo možné získat zákazníky v daném okamžiku a nabídnout jim skutečně relevantní obsah. Vzhledem k tomuto trendu bude hranice mezi digitálním panelem a kioskem pravděpodobně i nadále tenká.