Co je to digitální značení?
Digitální oznámení, reklamy, bannery, animace a informační tabule
Hlavní úkoly a cíle Digital Signage jako technologie
Digital Signage, resp. Digitální reklama je nový způsob, jak oslovit stávající i potenciální zákazníky. Stěna nebo výloha vaší provozovny, chodba v nákupním centru nebo čekárna před ordinací lékaře se mohou stát mocným komunikačním nástrojem mezi vámi a vašimi zákazníky. Je to jeden z mála účinných nástrojů, jak si vynutit pozornost na silnici nebo v její těsné blízkosti.
Kromě budování značky (atraktivita, viditelnost, bezpečnost, spolehlivost) potřebujete také možnost pracovat s obsahem prezentace na dálku a upravovat jej, kdykoli potřebujete. Pomocí Digital Signage můžete na jednom místě prezentovat mnohem více informací, než kdybyste vyvěsili papírový plakát. Zákazníkům můžete ukázat i ten nejdražší výrobek a nemusíte se obávat, že by byl ukraden nebo znehodnocen.
S digitálními nápisy můžete dělat mnohem víc...
Novinky, které připravujeme...
Systém transparentních žeber je řešením pro velké i malé projekty, obchody nebo showroomy. Jedná se o velkolepé velkoplošné řešení, které vytváří velkolepý zážitek z interiéru a zároveň zachovává celistvost prostoru. Prostor není rozdělen. Obrazovka je součástí prostoru a doplňuje ho. Zástěna může mít libovolnou velikost v půlmetrových nebo metrových zástěnách. Transparentní obrazovku mikrosystému SMD lze zavěsit na strop, na konstrukci, na stojan nebo do výlohy. Jedná se o interiérové řešení s rozlišením P3,9 × 7,8 a svítivostí až 5000 cd/m2. Hustota bodů na 1 m2 je více než 30 000 tisíc.
V případě zájmu o tento produkt nás kontaktujte.
V případě zájmu o tento produkt nás kontaktujte.
1
/
2
Priesvitná fasádna veľkoplošná obrazovka
Obrazovka priesvitná rebrové riešenie
Mix prezentácií priesvitnej obrazovky
Shopping mall priesvitná obrazovka
Predstavovanie produktov na priesvitnej výkladovej obrazovke
Futbalový prenos napriesvitnej obrazovke
1
/
2