Co je to digitální značení?

Digitální oznámení, reklamy, bannery, animace a informační tabule

Digital signage je poskytování reklamních a produktových informací vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům inovativním způsobem, který nahrazuje dosavadní komunikaci v podobě papírových plakátů. Díky technologiím Digital Signage můžete upoutat pozornost zákazníků a nasměrovat jejich pozornost na svůj produkt. Obsah můžete měnit tak často, jak potřebujete, a přizpůsobovat ho různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím. Se správným obsahem získáte větší návštěvnost a denní příjmy z prodeje svých produktů a ušetříte náklady na výrobu nových kampaní.
Jako majitelé provozoven máte v dnešní době opravdu těžkou konkurenci při získávání a směrování zákazníků do svých provozoven. Většina nových potenciálních zákazníků projde kolem vaší výlohy s pozorností upřenou na mobilní telefon a nevšimne si vašeho papírového plakátu nebo pečlivě naaranžované výlohy. Proč tomu tak je? Protože do jeho periferního vnímání nebyl vyslán žádný mimořádný impuls, který by odvedl jeho pozornost od aktuální činnosti a donutil ho obrátit pozornost k vašemu TOP produktu nebo službě. Správná technologie Digital Signage a poutavý dynamický obsah mohou řídit chování zákazníků ve váš prospěch.
Nejlepší místa pro systémy Digital Signage jsou místa, kde je třeba upoutat pozornost zákazníků, prezentovat nové služby, poskytovat informace s přidanou hodnotou, předvádět luxusní výrobky a vzbudit v zákaznících touhu je vlastnit. Na základě specifických požadavků mohou být aplikace dotykové nebo pouze vizuální. Rozsah je velmi široký a zahrnuje vyhledávání prodejen, turistické informace, registraci, budování značky a reklamu, výstavní displeje, věrnostní programy, katalogy, interaktivní hry a kurzy a mnoho dalšího.

Hlavní úkoly a cíle Digital Signage jako technologie

Zapojení zákazníka

Obsah můžete měnit tak často, jak potřebujete, a přizpůsobit ho různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím.

Informativní charakter

informovat zákazníky o prodeji, akcích, nouzových informacích, novinkách, vyhledávání.

Vizuální propagace

Vizuálně předvést zákazníkům i ten nejdražší výrobek nebo službu bez obav z poškození nebo krádeže.

Podporovat interakci

Silný potenciál budovat značku a přitáhnout pozornost zákazníků a nasměrovat jejich pozornost na produkt, službu.

Digital Signage, resp. Digitální reklama je nový způsob, jak oslovit stávající i potenciální zákazníky. Stěna nebo výloha vaší provozovny, chodba v nákupním centru nebo čekárna před ordinací lékaře se mohou stát mocným komunikačním nástrojem mezi vámi a vašimi zákazníky. Je to jeden z mála účinných nástrojů, jak si vynutit pozornost na silnici nebo v její těsné blízkosti.
Kromě budování značky (atraktivita, viditelnost, bezpečnost, spolehlivost) potřebujete také možnost pracovat s obsahem prezentace na dálku a upravovat jej, kdykoli potřebujete. Pomocí Digital Signage můžete na jednom místě prezentovat mnohem více informací, než kdybyste vyvěsili papírový plakát. Zákazníkům můžete ukázat i ten nejdražší výrobek a nemusíte se obávat, že by byl ukraden nebo znehodnocen.

S digitálními nápisy můžete dělat mnohem víc...

Novinky, které připravujeme...

Systém transparentních žeber je řešením pro velké i malé projekty, obchody nebo showroomy. Jedná se o velkolepé velkoplošné řešení, které vytváří velkolepý zážitek z interiéru a zároveň zachovává celistvost prostoru. Prostor není rozdělen. Obrazovka je součástí prostoru a doplňuje ho. Zástěna může mít libovolnou velikost v půlmetrových nebo metrových zástěnách. Transparentní obrazovku mikrosystému SMD lze zavěsit na strop, na konstrukci, na stojan nebo do výlohy. Jedná se o interiérové řešení s rozlišením P3,9 × 7,8 a svítivostí až 5000 cd/m2. Hustota bodů na 1 m2 je více než 30 000 tisíc.
V případě zájmu o tento produkt nás kontaktujte.