Nejmenší pixely odpovídají rozlišení lidského oka.

V článku ve vědeckém časopise Nature představují vědci z Göteborské univerzity, Chalmersovy technické univerzity a Uppsalské univerzity (Švédsko) technologii s dosud nejmenšími pixely, tedy displej s nejvyšším rozlišením, které je lidské oko schopno vnímat. Pixely reprodukují barvy pomocí nanočástic, jejichž velikost a uspořádání řídí rozptyl světla a jejichž optické vlastnosti lze elektricky upravovat. Tento průlom ...

Metodika digitální reklamy: Úspěšná digitalizace krok za krokem

Zjistěte, jak efektivně implementovat pracovní postupy digitální reklamy pro podniky. Zjistěte, jak správně nastavit, spravovat a vyhodnocovat digitální reklamu.

Proč přejít z tisku na digitální tisk: kompletní průvodce

Proč měnit tištěné jídelní lístky za digitální? V našem průvodci se dozvíte, jaké jsou rozdíly, výhody, proces přechodu na digitální menu a jak je to ve srovnání s tištěnými měnami.

Jak samoobslužný kiosek SaMo Stand mění maloobchod a gastronomii

Jak samoobslužný kiosek SaMo Stand mění maloobchod a gastronomii Samoobslužné kiosky jsou již dlouho kuriozitou. Dnes jsou klíčovým prvkem moderních samoobsluh i rychlého občerstvení: urychlují obsluhu, snižují chybovost a uvolňují personál pro to, k čemu je nepostradatelný – pro kvalitní lidskou interakci. Tento článek ukazuje, jak z kiosku udělat skutečné prodejní místo, a ne jen ...

Jak zvýšit průměrnou hodnotu účtu v restauraci pomocí digitálního menu

Srovnání systémů digitálních nápisů pro organizátory akcí. Seznamte se se 4 produkty a vyberte si ten nejlepší pro své potřeby.

Digitální nápisy zlepšují interní komunikaci

Rychlé a efektivní předávání informací zaměstnancům může být velkou výzvou. Oddělení péče o děti v okrese San Bernardino použilo digitální informační panely, aby usnadnilo. Mnoho manažerů má neblahou zkušenost s odesláním důležitého e-mailu, který si značná část zaměstnanců ani nepřečte. Zajistit efektivní interní komunikaci pro zaměstnance je velmi náročné, zejména pokud má organizace více poboček. ...

3 způsoby, jak zatraktivnit digitální obsah

U žádné formy reklamy, včetně digitální, rozhodně nechcete, aby byla nudná. Naštěstí existuje několik jednoduchých způsobů, jak ozvláštnit i ten nejobecnější obsah na digitální tabuli. Nejhorší reakcí na reklamu není nechuť, ale to, že si jí nikdo nevšimne. Pokud se lidem vaše reklama nelíbí, pravděpodobně o ní budou mluvit a upozorňovat na ni. Stačí se ...

Promítání digitálního obsahu je budoucností maloobchodu

Digitální obsah je budoucností maloobchodu, protože zkracuje hranici mezi offline a online prostorem. Vytváří „fygitální“ prostředí, které dokáže shromažďovat vstupy od zákazníků, kteří navštíví kamenný obchod, analyzovat je, zpracovat a zobrazit nejvhodnější sdělení v nejvhodnějším čase vhodnému publiku. Již před rokem 2020, kdy bylo klíčovým slovem roku „pandemie“, jsme hovořili o digitální transformaci, apokalypse maloobchodu, ...

Kategorie

Novinky, Správy

Prihlásiť sa k odberu noviniek

Vás partner pre digital signage projekty