Co je to digitální značení?
Digitální oznámení, reklamy, bannery, animace a informační tabule
Hlavní úkoly a cíle Digital Signage jako technologie
S digitálními nápisy můžete dělat mnohem víc...
Digital Signage, resp. Digitální reklama je nový způsob, jak oslovit stávající i potenciální zákazníky. Stěna nebo výloha vaší provozovny, chodba v nákupním centru nebo čekárna před ordinací lékaře se mohou stát mocným komunikačním nástrojem mezi vámi a vašimi zákazníky. Je to jeden z mála účinných nástrojů, jak si vynutit pozornost na silnici nebo v její těsné blízkosti.
Kromě budování značky (atraktivita, viditelnost, bezpečnost, spolehlivost) potřebujete také možnost pracovat s obsahem prezentace na dálku a upravovat jej, kdykoli potřebujete. Pomocí Digital Signage můžete na jednom místě prezentovat mnohem více informací, než kdybyste vyvěsili papírový plakát. Zákazníkům můžete ukázat i ten nejdražší výrobek a nemusíte se obávat, že by byl ukraden nebo znehodnocen.
Jak a s čím vám můžeme pomoci?
Projekce a výběr designu zařízení
Pomůžeme vám se správným umístěním displejů, jejich účelem a výběrem správného zařízení.
Výběr a správa softwarových řešení
Navrhneme softwarové řešení, které bude splňovat vaše požadavky, ať už z funkčního nebo ekonomického hlediska.
Pomoc s instalací a spuštěním
Můžeme vám pomoci s instalací a spuštěním zařízení, použitím softwaru pro správu obsahu nebo řešením USB offline.
Podpora a vzdálená správa
V případě problémů se softwarem, grafikou, nastavením nebo vybavením vám rádi poskytneme podporu osobně nebo na dálku.
Proč klienti chtějí řešení DIGITAL SIGNAGE?
Věděli jste, že až
se rozhoduje podle aktuálně zobrazené nabídky? Proto dávají přednost aktuální nabídce zobrazené v digitálním menu.
Věděli jste, že až
z celkového počtu 1000 respondentů v průzkumu uvedli, že by nejvíce uvítali pravidelné informace o počasí?
Zajímavé je, že
ve věku 18-24 let. Rozhodli jste se po zhlédnutí digitálního oznámení stáhnout si mobilní aplikaci?
Kromě toho
uvedla, že by uvítala možnost vyhledávat veřejná místa na přístrojové desce.
Není překvapením, že až
uvedlo, že digitální nápisy by měly být ve veřejné dopravě standardem, a tento podíl vzrostl na 50 % u kandidátů ve věku 55 až 64 let.
Dále nahoru
by uvítali pravidelné zobrazování aktuálních zpráv na informačních panelech.
Ve skutečnosti až do
ve věku 25 až 34 let by v budoucnu uvítali možnost nakupovat nebo objednávat přímo z digitálního dotykového panelu nebo zařízení.
Důležitý byl také zábavný obsah
odpověděli, že si stáhnou aplikaci nebo hru