Digital signage – moderní forma komunikace
Digitální nápisy představují poskytování reklamních a produktových informací vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům inovativním způsobem, který nahrazuje tradiční komunikaci prostřednictvím papírových plakátů.
Díky technologii Digital Signage můžete:
– Přitáhněte pozornost zákazníků a nasměrujte je k vašemu produktu,
– měňte obsah tak často, jak potřebujete,
– přizpůsobte obsah různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím.
Správný obsah vám přinese větší návštěvnost a denní prodeje a zároveň vám ušetří náklady na výrobu nových kampaní.
Kde má Digital Signage největší efekt?
Nejlepší umístění systémů Digital Signage je tam, kde je potřebujete:
– upoutat pozornost zákazníků,
– prezentovat nové služby a prémiové produkty,
– poskytovat informace s přidanou hodnotou,
– budovat značku a vzbudit touhu vlastnit produkt.
Digital signage může mít podobu dotykové obrazovky nebo čistě vizuální prezentace. Možnosti využití jsou velmi široké, včetně:
– vyhledávání obchodů,
– turistická a informační centra,
– registrace a věrnostní programy,
– expozice a veletrhy,
– katalogy a prezentace,
– interaktivní hry nebo informační tabule.




