Co je to digitální značení?

Digitální oznámení, reklamy, bannery, animace a informační tabule

Digital signage je poskytování reklamních a produktových informací vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům inovativním způsobem, který nahrazuje dosavadní komunikaci v podobě papírových plakátů. Díky technologiím Digital Signage můžete upoutat pozornost zákazníků a nasměrovat jejich pozornost na svůj produkt. Obsah můžete měnit tak často, jak potřebujete, a přizpůsobovat ho různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím. Se správným obsahem získáte větší návštěvnost a denní příjmy z prodeje svých produktů a ušetříte náklady na výrobu nových kampaní.
Jako majitelé provozoven máte v dnešní době opravdu těžkou konkurenci při získávání a směrování zákazníků do svých provozoven. Většina nových potenciálních zákazníků projde kolem vaší výlohy s pozorností upřenou na mobilní telefon a nevšimne si vašeho papírového plakátu nebo pečlivě naaranžované výlohy. Proč tomu tak je? Protože do jeho periferního vnímání nebyl vyslán žádný mimořádný impuls, který by odvedl jeho pozornost od aktuální činnosti a donutil ho obrátit pozornost k vašemu TOP produktu nebo službě. Správná technologie Digital Signage a poutavý dynamický obsah mohou řídit chování zákazníků ve váš prospěch.
Nejlepší místa pro systémy Digital Signage jsou místa, kde je třeba upoutat pozornost zákazníků, prezentovat nové služby, poskytovat informace s přidanou hodnotou, předvádět luxusní výrobky a vzbudit v zákaznících touhu je vlastnit. Na základě specifických požadavků mohou být aplikace dotykové nebo pouze vizuální. Rozsah je velmi široký a zahrnuje vyhledávání prodejen, turistické informace, registraci, budování značky a reklamu, výstavní displeje, věrnostní programy, katalogy, interaktivní hry a kurzy a mnoho dalšího.

Hlavní úkoly a cíle Digital Signage jako technologie

Zapojení zákazníka

Obsah můžete měnit tak často, jak potřebujete, a přizpůsobit ho různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím.

Informativní charakter

informovat zákazníky o prodeji, akcích, nouzových informacích, novinkách, vyhledávání.

Vizuální propagace

Vizuálně předvést zákazníkům i ten nejdražší výrobek nebo službu bez obav z poškození nebo krádeže.

Podporovat interakci

Silný potenciál budovat značku a přitáhnout pozornost zákazníků a nasměrovat jejich pozornost na produkt, službu.

S digitálními nápisy můžete dělat mnohem víc...

Digital Signage, resp. Digitální reklama je nový způsob, jak oslovit stávající i potenciální zákazníky. Stěna nebo výloha vaší provozovny, chodba v nákupním centru nebo čekárna před ordinací lékaře se mohou stát mocným komunikačním nástrojem mezi vámi a vašimi zákazníky. Je to jeden z mála účinných nástrojů, jak si vynutit pozornost na silnici nebo v její těsné blízkosti.
Kromě budování značky (atraktivita, viditelnost, bezpečnost, spolehlivost) potřebujete také možnost pracovat s obsahem prezentace na dálku a upravovat jej, kdykoli potřebujete. Pomocí Digital Signage můžete na jednom místě prezentovat mnohem více informací, než kdybyste vyvěsili papírový plakát. Zákazníkům můžete ukázat i ten nejdražší výrobek a nemusíte se obávat, že by byl ukraden nebo znehodnocen.

Jak a s čím vám můžeme pomoci?

Projekce a výběr designu zařízení

Pomůžeme vám se správným umístěním displejů, jejich účelem a výběrem správného zařízení.

Výběr a správa softwarových řešení

Navrhneme softwarové řešení, které bude splňovat vaše požadavky, ať už z funkčního nebo ekonomického hlediska.

Pomoc s instalací a spuštěním

Můžeme vám pomoci s instalací a spuštěním zařízení, použitím softwaru pro správu obsahu nebo řešením USB offline.

Podpora a vzdálená správa

V případě problémů se softwarem, grafikou, nastavením nebo vybavením vám rádi poskytneme podporu osobně nebo na dálku.

Proč klienti chtějí řešení DIGITAL SIGNAGE?

Věděli jste, že až

0
%
zákazníci

se rozhoduje podle aktuálně zobrazené nabídky? Proto dávají přednost aktuální nabídce zobrazené v digitálním menu.

Věděli jste, že až

0
%
účastníků

z celkového počtu 1000 respondentů v průzkumu uvedli, že by nejvíce uvítali pravidelné informace o počasí?

Zajímavé je, že

0
%
mladí lidé

ve věku 18-24 let. Rozhodli jste se po zhlédnutí digitálního oznámení stáhnout si mobilní aplikaci?

Kromě toho

0
%
z dotázaných

uvedla, že by uvítala možnost vyhledávat veřejná místa na přístrojové desce.

Není překvapením, že až

0
%
lidé

uvedlo, že digitální nápisy by měly být ve veřejné dopravě standardem, a tento podíl vzrostl na 50 % u kandidátů ve věku 55 až 64 let.

Dále nahoru

0
%
současnosti

by uvítali pravidelné zobrazování aktuálních zpráv na informačních panelech.

Ve skutečnosti až do

0
%
lidé

ve věku 25 až 34 let by v budoucnu uvítali možnost nakupovat nebo objednávat přímo z digitálního dotykového panelu nebo zařízení.

Důležitý byl také zábavný obsah

0
%
současnosti

odpověděli, že si stáhnou aplikaci nebo hru