Co je to digitální značení?

Digitální oznámení, reklamy, bannery, animace a informační tabule

Digital signage – moderní forma komunikace

Digitální nápisy představují poskytování reklamních a produktových informací vašim stávajícím i potenciálním zákazníkům inovativním způsobem, který nahrazuje tradiční komunikaci prostřednictvím papírových plakátů.

Díky technologii Digital Signage můžete:

– Přitáhněte pozornost zákazníků a nasměrujte je k vašemu produktu,
– měňte obsah tak často, jak potřebujete,
– přizpůsobte obsah různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím.

Správný obsah vám přinese větší návštěvnost a denní prodeje a zároveň vám ušetří náklady na výrobu nových kampaní.


Kde má Digital Signage největší efekt?

Nejlepší umístění systémů Digital Signage je tam, kde je potřebujete:

– upoutat pozornost zákazníků,
– prezentovat nové služby a prémiové produkty,
– poskytovat informace s přidanou hodnotou,
– budovat značku a vzbudit touhu vlastnit produkt.

Digital signage může mít podobu dotykové obrazovky nebo čistě vizuální prezentace. Možnosti využití jsou velmi široké, včetně:

– vyhledávání obchodů,
– turistická a informační centra,
– registrace a věrnostní programy,
– expozice a veletrhy,
– katalogy a prezentace,
– interaktivní hry nebo informační tabule.

Proč digitální nápisy?

Jako majitel provozovny čelíte tvrdé konkurenci, když se snažíte přilákat a přivést zákazníky do svého obchodu. Většina potenciálních zákazníků dnes projde kolem výlohy s očima upřenýma na mobilní telefon – papírového plakátu nebo pečlivě naaranžované výlohy si nevšimnou.

Proč tomu tak je?

Protože jejich periferní vnímání nedostalo impuls, který by odvedl jejich pozornost od aktuální činnosti a nasměroval ji na váš TOP produkt nebo službu. Správná technologie Digital Signage a dynamický obsah mohou chování zákazníků nasměrovat ve váš prospěch.

Hlavní úkoly a cíle technologie Digital Signage

Zapojení zákazníka

Obsah můžete měnit tak často, jak potřebujete, a přizpůsobovat ho různým typům zákazníků nebo aktuálním akcím.

Informativní

Systém umožňuje informovat zákazníky o prodeji, akcích, mimořádných informacích nebo novinkách.

Vizuální propagace

Předveďte zákazníkům i ten nejdražší výrobek nebo službu – bez obav z poškození nebo krádeže.

Podporovat interakci

Silný potenciál budovat značku, přitáhnout pozornost zákazníků a nasměrovat je k vašemu produktu nebo službě.

S digitálními nápisy můžete dělat mnohem víc...

Digital Signage, resp. Digitální reklama je moderní způsob, jak oslovit stávající i potenciální zákazníky. Zeď nebo výloha vaší provozovny, chodba v nákupním centru nebo čekárna před ordinací lékaře se mohou stát mocným komunikačním nástrojem mezi vámi a vašimi zákazníky. Je to jeden z mála skutečně účinných způsobů, jak upoutat pozornost přímo na místě nebo v těsné blízkosti prodeje.

Kromě budování značky(atraktivita, viditelnost, bezpečnost, spolehlivost) je zásadní možnost spravovat obsah prezentace na dálku a v případě potřeby jej upravovat. Pomocí Digital Signage můžete na jednom místě prezentovat mnohem více informací, než by umožnil papírový plakát. Zároveň můžete zákazníkům prezentovat i ten nejdražší produkt – bez obav z jeho odcizení nebo poškození.

Jak a s čím vám můžeme pomoci?

Projekce a výběr designu zařízení

Pomůžeme vám se správným umístěním displejů, jejich účelem a výběrem nejvhodnějšího zařízení.

Výběr a správa softwarových řešení

Navrhneme softwarové řešení, které splní vaše požadavky – funkčně i ekonomicky.

Pomoc s instalací a spuštěním

Pomůžeme vám zprovoznit zařízení, použít software pro správu obsahu nebo offline řešení USB.

Podpora a vzdálená správa

Pokud máte problémy se softwarem, grafikou, nastavením nebo vybavením, rádi vám poskytneme podporu – buď osobně, nebo na dálku.

Proč klienti chtějí řešení DIGITAL SIGNAGE?

Věděli jste, že až

0
%
zákazníci

rozhoduje podle aktuálně zobrazené nabídky, a proto upřednostňuje nabídku, která je právě zobrazena na digitální obrazovce.

Věděli jste, že až

0
%
účastníků

z celkového počtu 1 000 respondentů průzkumu uvedlo, že by nejvíce uvítalo pravidelné informace o počasí.

Zajímavé je, že

0
%
mladí lidé

ve věkové skupině 18-24 let se po zhlédnutí digitálního oznámení rozhodlo stáhnout mobilní aplikaci.

Kromě toho

0
%
z dotázaných

uvedli, že by chtěli mít možnost vyhledávat veřejná místa na přístrojové desce.

Nepřekvapivé je, že

0
%
lidé

uvedlo, že digitální nápisy by měly být ve veřejné dopravě standardem, přičemž u respondentů ve věku 55-64 let tento podíl vzrostl na 50 %.

Dále nahoru

0
%
Účastníci

Respondenti by uvítali pravidelné aktualizace zpráv na informačních panelech.

Ve skutečnosti až do

0
%
lidé

ve věku 25 až 34 let by v budoucnu uvítali možnost nakupovat nebo objednávat přímo z digitálního dotykového panelu nebo zařízení.

Důležitý byl také zábavný obsah

0
%
Účastníci

respondentů uvedlo, že si stáhne nějakou aplikaci nebo hru.