Váš úspěch při poskytování digitálních informací závisí na tom, zda se vám podaří vytvořit pro své zákazníky jedinečný zážitek. Čím více zákazníků přilákáte, tím rychleji dosáhnete návratnosti investic a začnete těžit z digitálního zobrazování informací.

Otázkou tedy je, jak budovat svou digitální značku, aby držela krok s neustále se měnícími zvyky vašich zákazníků?

Ano, správné vybavení, software, obsah atd. jsou důležité. Možností je opravdu mnoho a je třeba zvolit správné nástroje, abyste dosáhli stanoveného cíle: lepšího povědomí o vaší značce; více zákazníků; a vyšší příjmy.

Existují však způsoby, jak můžete využít všechny součásti digitálního zobrazení informací a přilákat jimi publikum. Na základě svých zkušeností vám mohu nabídnout následujících pět klíčových rad:

Udržujte svůj digitální přístrojový panel kompaktní

Vzhledem k množství dostupných řešení pro zobrazování informací je snadné si myslet, že nákup všech dostupných typů technologií pokryje vše a okamžitě povede k úspěchu. Ve skutečnosti je tento přístup jen rychlým způsobem, jak zničit vaši firmu. Může se to zdát trochu triviální, ale kompaktnost je velmi důležitá pro zlepšení zákaznické zkušenosti.

Kompaktnost vám navíc usnadní práci. Pokud máte síť digitálních informací složenou z několika různých komponent, může být velmi obtížné takovou síť spravovat a monitorovat. Pokud jde o zákazníky, z estetického hlediska by vaše digitální značení mělo vyprávět digitální příběh, který je vizuálně konzistentní.

První klíčovou otázkou je, zda vaše řešení digitálního panelu vypadá atraktivně, když se zastavíte a podíváte se na něj.

Umístěte před své prostory informační panely.

Neomezujte digitální obrazovky jen na vnitřní prostory, zákazníci přece jen dávají přednost výběru. Rozšiřte svůj dosah i mimo interiér, protože jakmile se váš obchod zavře, nikdo vaše digitální nápisy neuvidí. Instalací zařízení, které je přístupné 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, zlepšíte uživatelskou zkušenost, povědomí o své firmě a v konečném důsledku zvýšíte své příjmy.

Pokud chcete prodloužit dobu interaktivity, přidejte prvek dotykové obrazovky. Řešení s dotykovou obrazovkou otevírají zcela novou oblast komunikace se zákazníky a lze je umístit jak venku, tak uvnitř, abyste dosáhli maximálního zásahu publika.

Využití sociálních médií jako součásti digitální reklamy

Z údajů zveřejněných na specializovaných portálech vyplývá, že 71 % spotřebitelů se při rozhodování o nákupu odvolává na sociální média. Proto jde kombinace digitálního zobrazování informací a sociálních médií ruku v ruce a bez vzájemného propojení přijdete o velké množství publika. Kombinace digitální reklamy se sociálními médii vytváří u zákazníků důvěru, zvyšuje návštěvnost webu a může zvýšit celkový počet zákazníků.

Doporučení zákazníků na sociálních sítích mají velkou váhu při budování důvěry a vztahů. Využívání sociálních médií také ukazuje, že vám záleží na tom, abyste navázali kontakt se zákazníky.

Dělejte víc než jen reklamu

Poskytněte více než jen digitální reklamu. V současné době je v mnoha odvětvích tendence nasazovat digitální panely jako samoobslužné kiosky. Banky, hotely, lékárny, restaurace rychlého občerstvení, maloobchodní prodejny a mnoho dalších firem přišlo na to, že digitální poskytování informací pro rychlejší obsluhu zákazníků je úspěšné.

Zákazníci mohou nakupovat podle svého přání, vybírat produkty z nabídky na digitální obrazovce a dokonce za ně mohou ihned zaplatit. Odstraněním front a zkrácením čekací doby nejen zlepšíte služby zákazníkům, ale také snížíte tlak na své zaměstnance.

Držte krok s publikem

Úspěch při poskytování informací digitální cestou je dosažitelný, protože trh stále roste. Abyste si však udrželi úspěch, musíte svým zákazníkům neustále vycházet vstříc. Pokud to neuděláte, ztratíte svůj šarm. Od samého počátku musí být váš projekt digitálního doručování zaměřen na zákazníka.

Pokud od zákazníků odvrátíte zrak tím, že své úsilí příliš zkomplikujete efektním a těžko přehledným digitálním obsahem, který je navíc zastaralý, jste odsouzeni k neúspěchu. Pokud je vaše odpověď na otázku – proč potřebuji digitální přístrojovou desku? – vůbec nemyslí na zákazníka, pak digitální reklama není pro vás. Postavte svůj projekt na zákaznících a úspěch v digitální informační projekci je téměř jistý!