Projekce a výběr designu zařízení

Pomůžeme vám se správným umístěním displejů, jejich účelem a výběrem správného zařízení.

Výběr a správa softwarových řešení

Navrhneme softwarové řešení, které bude splňovat vaše požadavky, ať už z funkčního nebo ekonomického hlediska.

Pomoc s instalací a spuštěním

Můžeme vám pomoci s instalací a spuštěním zařízení, použitím softwaru pro správu obsahu nebo řešením USB offline.

Podpora a vzdálená správa

V případě problémů se softwarem, grafikou, nastavením nebo vybavením vám rádi poskytneme podporu osobně nebo na dálku.

Proč klienti chtějí řešení DIGITAL SIGNAGE?

Věděli jste, že až

0
%
zákazníci

se rozhoduje podle aktuálně zobrazené nabídky? Proto dávají přednost aktuální nabídce zobrazené v digitálním menu.

Věděli jste, že až

0
%
účastníků

z celkového počtu 1000 respondentů v průzkumu uvedli, že by nejvíce uvítali pravidelné informace o počasí?

Zajímavé je, že

0
%
mladí lidé

ve věku 18-24 let. Rozhodli jste se po zhlédnutí digitálního oznámení stáhnout si mobilní aplikaci?

Kromě toho

0
%
z dotázaných

uvedla, že by uvítala možnost vyhledávat veřejná místa na přístrojové desce.

Není překvapením, že až

0
%
lidé

uvedlo, že digitální nápisy by měly být ve veřejné dopravě standardem, a tento podíl vzrostl na 50 % u kandidátů ve věku 55 až 64 let.

Dále nahoru

0
%
současnosti

by uvítali pravidelné zobrazování aktuálních zpráv na informačních panelech.

Ve skutečnosti až do

0
%
lidé

ve věku 25 až 34 let by v budoucnu uvítali možnost nakupovat nebo objednávat přímo z digitálního dotykového panelu nebo zařízení.

Důležitý byl také zábavný obsah

0
%
současnosti

odpověděli, že si stáhnou aplikaci nebo hru

Digitální nápisy zlepšují interní komunikaci

Rychlé a efektivní předávání informací zaměstnancům může být velkou výzvou. Oddělení péče o děti v okrese San Bernardino použilo digitální informační panely, aby usnadnilo. Mnoho manažerů má neblahou zkušenost s odesláním důležitého e-mailu, který si značná část zaměstnanců ani nepřečte. Zajistit efektivní interní komunikaci pro zaměstnance je velmi náročné, zejména pokud má organizace více poboček. ...
19. června 2024

3 způsoby, jak zatraktivnit digitální obsah

U žádné formy reklamy, včetně digitální, rozhodně nechcete, aby byla nudná. Naštěstí existuje několik jednoduchých způsobů, jak ozvláštnit i ten nejobecnější obsah na digitální tabuli. Nejhorší reakcí na reklamu není nechuť, ale to, že si jí nikdo nevšimne. Pokud se lidem vaše reklama nelíbí, pravděpodobně o ní budou mluvit a upozorňovat na ni. Stačí se ...
26. července 2023

Promítání digitálního obsahu je budoucností maloobchodu

Digitální obsah je budoucností maloobchodu, protože zkracuje hranici mezi offline a online prostorem. Vytváří „fygitální“ prostředí, které dokáže shromažďovat vstupy od zákazníků, kteří navštíví kamenný obchod, analyzovat je, zpracovat a zobrazit nejvhodnější sdělení v nejvhodnějším čase vhodnému publiku. Již před rokem 2020, kdy bylo klíčovým slovem roku „pandemie“, jsme hovořili o digitální transformaci, apokalypse maloobchodu, ...
21. září 2021

Panda Express zavádí digitální menu s nabídkou jídel ve více než 600 svých pobočkách

Čínská restaurace rychlého občerstvení Panda Express umístila digitální panely do více než 600 poboček. Reklamní spoty, digitální menu, poutavý obsah a aktuální atrakce přenesly zákazníky do moderního a poutavého kulinářského světa restaurací Panda Express. Umístění: Panda Restaurant Group, Rosemead, Kalifornie Projekt: převod 600 poboček na řešení DS Kategorie: Potraviny a nápoje ZOBRAZIT Společnost Panda Express ...
25. února 2020

Co zákazníci očekávají od reklamního informačního panelu?

Hodně se mluví o tom, že každá firma musí mít informační panel, ale jen velmi málo se diskutuje o tom, jak digitální reklama skutečně ovlivňuje chování spotřebitelů. Výzkum společnosti Kinetic Panel je stejně zajímavý jako přesvědčivý, protože odhaluje cenné informace o lidech, na kterých společnostem záleží nejvíce – o zákaznících! Jaký je dopad reklamního informačního ...
30. ledna 2020

Jsou informační kiosky budoucností digitálního poskytování informací?

Jsou informační kiosky budoucností digitálního poskytování informací? Největším problémem při zobrazování informací není největší obrazovka, ale spíše ta menší: chytrý telefon zákazníka. Je těžké zaujmout zákazníka vaší obrazovkou, když má na telefonu otevřenou relevantnější stránku na Facebooku. Jedním ze způsobů, jak mohou obchodníci přilákat tyto roztržité zákazníky, je začlenit do svých informačních panelů interaktivní prvky. ...
23. září 2019

6 nápadů, jak oživit restauraci instalací digitálního ovládacího panelu

Když zákazníci vstupují do vaší restaurace, mají jediný cíl. Aby nakrmili své hladové žaludky k jejich spokojenosti. Je na vás, abyste jim poskytli chutnou stravu, kterou od vás vyžadují. Restaurace by však neměla být jen o dobrém jídle. Důležitá je také samotná zkušenost. Od chvíle, kdy hladový zákazník vstoupí do vaší restaurace, až do chvíle, ...
29. dubna 2019

4 výhody používání dotykových obrazovek na informačních panelech a dalších obrazovkách.

Vývoj nových technologií jde neustále kupředu a zařízení jsou neustále optimalizována tak, aby jejich uživatelské a speciální funkce byly co nejjednodušší. Technologie dotykových obrazovek jsou toho skvělým příkladem. Přestože většina z nás používá dotykové obrazovky denně, ať už prostřednictvím mobilních telefonů, interaktivních informačních tabulí nebo vestavěných navigačních systémů, málokdy si uvědomujeme možnosti, které přinášejí. Jemným ...
15. března 2019

5 nápadů pro úspěšný digitální panel

Váš úspěch při poskytování digitálních informací závisí na tom, zda se vám podaří vytvořit pro své zákazníky jedinečný zážitek. Čím více zákazníků přilákáte, tím rychleji dosáhnete návratnosti investic a začnete těžit z digitálního zobrazování informací. Otázkou tedy je, jak budovat svou digitální značku, aby držela krok s neustále se měnícími zvyky vašich zákazníků? Ano, správné ...
21. ledna 2019