Když zákazníci vstupují do vaší restaurace, mají jediný cíl. Aby nakrmili své hladové žaludky k jejich spokojenosti. Je na vás, abyste jim poskytli chutnou stravu, kterou od vás vyžadují. Restaurace by však neměla být jen o dobrém jídle. Důležitá je také samotná zkušenost. Od chvíle, kdy hladový zákazník vstoupí do vaší restaurace, až do chvíle, kdy odchází spokojený a s plným žaludkem. Zde přichází na řadu digitální přístrojová deska. Je to skvělý způsob, jak přilákat zákazníky k položkám menu a poskytnout jim co nejlepší zážitek z vaší restaurace. Nabízíme vám šest tipů na obsah, který zajistí, že návštěva vaší restaurace bude pro zákazníky nezapomenutelná:

Chutné digitální menu

Změňte své menu na digitální. Zákazníky přitahuje poutavý, barevný a pohyblivý vizuální obsah a promítáním položek menu na informační panel je jistě zaujmete. Zákazníky můžete nalákat například na animaci šálku kávy v páře nebo na chutné obrázky oblíbených jídel.

Vyplatí se počkat

Žijeme ve společnosti, která očekává „okamžité uspokojení“, a čekání na jídlo, když máte hlad, je jedním z nejlepších příkladů, kdy je naše trpělivost skutečně zkoušena. Proto je použití digitálního informačního panelu ve vaší restauraci pro vaše zákazníky záchranou, protože budou vědět, jak dlouho musí čekat na jídlo, které jim bude doručeno na stůl. Zkrátí se tak doba čekání a hladoví zákazníci budou při čekání o něco spokojenější.

Skvělé speciality

Všichni obdivují lahodné speciality tohoto podniku. Zobrazení denních nebo sezónních nabídek na informační tabuli vaší restaurace je dokonalým způsobem, jak zákazníky přimět, aby je vyzkoušeli nebo si k jídlu přidali něco navíc. Jako bonus budou moci vaši zaměstnanci snadněji upozornit na tyto položky nebo propagovat nové produkty. Zákazníci mohou z vaší restaurace odcházet s novým oblíbeným jídlem.

Společenská událost

Lidé si rádi fotí svá jídla, než je sdílejí na sociálních sítích. Je to skvělý způsob, jak se lidé mohou podělit o své zkušenosti, a pro vás je to fantastický způsob, jak získat bezplatnou propagaci pro vaši restauraci. Proč tedy nevyužít tohoto trendu a nepodpořit zákazníky, aby si jídlo ve vaší restauraci vyfotili? Nabídněte jídlo nebo nápoj zdarma, pokud zákazník sdílí obrázek svého pokrmu na sociálních sítích a označí vaši restauraci.

Osobní kontakt

Zákazníci v potravinářském průmyslu stále více dbají na své zdraví a uvědomují si, co jedí a odkud pocházejí jejich ingredience. Digitální menu na informačním panelu umožňuje uspokojit zákazníka, který dbá na své zdraví, zobrazením potřebných nutričních informací. Můžete jít ještě o krok dál a ještě více zapojit zákazníky do své značky tím, že jim ukážete informace o zemědělcích, od kterých získáváte základní suroviny. Nebo můžete tímto způsobem představit své zaměstnance a jejich oblíbená jídla a poskytnout tak zákazníkům osobnější pohled na vaši restauraci.

Spolupráce

Všichni se snažíme ušetřit, kde se dá. V hotelnictví a gastronomii se náklady neustále zvyšují a může být stále obtížnější dovolit si vše, abyste splnili své cíle. Proto je skvělé spolupracovat s dalšími společnostmi v rámci sdílení nákladů. Sdílení nákladů je skvělý způsob, jak zajistit, aby vaše restaurace mohla využívat digitální řídicí panely. Můžete například povolit jiným společnostem, aby na vašich obrazovkách nabízely svou reklamu.

Těchto 6 tipů vás nasměruje na správnou cestu k tomu, abyste svým zákazníkům poskytli ty nejlepší možné zkušenosti.