U žádné formy reklamy, včetně digitální, rozhodně nechcete, aby byla nudná. Naštěstí existuje několik jednoduchých způsobů, jak ozvláštnit i ten nejobecnější obsah na digitální tabuli. Nejhorší reakcí na reklamu není nechuť, ale to, že si jí nikdo nevšimne. Pokud se lidem vaše reklama nelíbí, pravděpodobně o ní budou mluvit a upozorňovat na ni. Stačí se podívat například na to, jak společnost Kraft Heinz nechala ve své reklamě zemřít oblíbeného maskota pana Buráka, aby ho pak znovu oživila. Tento čin vyvolal na Twitteru velký rozruch, ale velkou pozornost si získal i autor. Špatná reklama neexistuje.
Ale co když reakcí na pana Buráka bylo jen společné pokrčení ramen? A co hůř, co když diváci maskota nepoznají nebo jim změna přijde nudná? U žádné formy reklamy, včetně digitální, rozhodně nechcete, aby byla nudná. Naštěstí existuje několik jednoduchých způsobů, jak ozvláštnit i ten nejobecnější obsah na digitální tabuli.
Přidání nového obsahu
Nejjednodušší způsob, jak zvýraznit digitální obsah, je mít bohatší obsah. Pokud na displeji přehráváte pouze jeden nebo dva typy obsahu, můžete si rovnou koupit statický banner. Změna obsahu zvyšuje pravděpodobnost, že si vašeho obsahu někdo všimne a že zákazníka něco zaujme. Tento typ obsahu je samozřejmě nutné pravidelně obměňovat. Nemůžete hrát měsíc co měsíc stejný obsah a očekávat, že bude vždy fungovat. Obsah musí být relevantní, užitečný a přizpůsobený prostředí (počasí, aktuální události, nálada zákazníků atd.).
Přidání zvuku
Dalším způsobem, jak učinit digitální reklamu zajímavější, je snažit se zaujmout nejen oči, ale i uši. Jinými slovy, zkuste do svého digitálního obsahu přidat zvukový prvek. Toho můžete dosáhnout několika způsoby. Na displeji můžete přehrávat hudební videa nebo přidat zvuk k propagačním zprávám o nejnovějších nabídkách a informovat zákazníky, kde tyto položky najdou. Zkuste například na čerpacích stanicích přehrávat zábavná videa, zatímco vaši zákazníci tankují. Může to však být dvousečná zbraň, protože zvuk může být na určitých místech rušivý nebo nepříjemný, takže je třeba pečlivě zvážit typ prostředí a úroveň hlasitosti.
Nezaměřujte se jen na prodej, ale také na zábavu.
V neposlední řadě je důležité si uvědomit, že přehrávání digitální reklamy je více než jen prodejní nástroj. Je to nástroj pro komunikaci se zákazníky. Pokud budete svým zákazníkům posílat pouze zprávy zaměřené na prodej, budou je ignorovat. Musíte je také pobavit. Existuje mnoho způsobů, jak toho dosáhnout, od krátkých videí TikTok až po integraci do sociálních médií. Pravděpodobně již víte, jaký typ obsahu mají vaši zákazníci rádi. Stačí najít způsob, jak ji přidat do digitální reklamy. Jakmile získáte pozornost zákazníka, můžete přidat trochu tradičnější reklamy. Takže je to výhra pro všechny.