Když se řekne farma, vybaví se vám čerstvě vypěstovaná kukuřice, mrkev, salát, dobytek a řada dalších produktů. Greenleaf Gourmet Chopshop, restaurace v jižní Kalifornii, která podává čerstvé autentické farmářské jídlo přímo z ekologické farmy, měla potíže se zpracováním svého rozsáhlého menu do čitelného formátu pro své zákazníky. Aby tento problém vyřešili, přizvali společnost Embed Digital ke spolupráci na vývoji digitálního menu na základě případové studie.
„Snaha o vytvoření autentického a místního kulinářského zážitku odlišuje Greenleaf Gourmet Chopshop od ostatních restaurací v oblasti zdravé výživy,“ uvedl šéf společnosti Jonathon Rolo v připravované studii. Restaurace potřebovala vystavit jídelní lístek tak, aby odpovídal jejímu zdravému image a firemnímu sloganu „dobře jíst, dobře žít“.
Panelové menu jim poskytlo řešení pro zobrazení horního menu na šesti obrazovkách, které lze uspořádat do různých segmentů podle potřeby a časových možností. Takto zobrazený jídelní lístek lze upravovat podle potřeby každou hodinu, což je pro restauraci zásadní. Nabídka na panelu zahrnuje také automatický pohyb obrázku pro promítání produktů a nápis na vstupence, který je marketingovým symbolem toho, že se společnost Greenleaf zavázala k místním a udržitelným potravinám.
„Greenleaf má nejvíce zákazníků zejména během happy hour nebo víkendových brunchů, takže můžeme nastavit různé verze jídelního lístku, které se budou zobrazovat v těchto hodinách,“ řekl Mike Sisco, ředitel společnosti Embed Digital. „A protože obrazovky jsou vidět z rušné pěší ulice, nastavili jsme je tak, aby se nabídka zobrazovala i v době, kdy mají zavřeno, a lákala tak potenciální zákazníky.“
Panelové menu také urychlilo celkový provoz restaurace, protože zákazníci mohou rychle a snadno prozkoumat jídelní lístek. Což podle případové studie vedlo k celkovému zvýšení prodeje.